Monday, June 3, 2013

SHAKLEE SET D + ESP gabungan terbaik untuk kulit sihat + cantik + gebu + berseri

Assalamualaikum semua,

Akhirnyaaa saya buat keputusan juga nak jadi INDEPENDENT DISTRIBUTOR SHAKLEE yang sah, setelah 3 tahun saya amalkan supplemen shaklee baru tergerak di hati saya nak join this family.. why takes so long haa? jawapanyaaa entahlah..hehe mungkin saya jenis yang suka fikir lama- lama, dan kebetulan ada yang mengajak. Lagi pun banyak benefit if dah join jadi ahli . Automatik korang dapat harga ahli yang jauhh lebih murah. tapi kalau tak nak jadi ahli pun takpe, korang boleh beli dengan harga ahli guna no id shaklee yaya je. memang jimat. kalau nak yaya orderkan pun boleh, memang yaya akan bagi harga ahli terus. hehehe..no id yaya di bawah ni ye..kalau nak tanya apa- apa mengenai produk shaklee boleh hubungi yaya cara di bawah or klik terus gambar di bawah


PLEASE FOLLOW MY BLOG


PLEASE LIKE MY PAGE 


terima kasih yaya ucapkan =)


serius tak rugi amalkan supplemen shaklee ni, yaya bukan nak jual semata- mata, sebab yaya memang makan vitamin E shaklee sejak umur 18 tahun, so no wonder la yaya memang pilih shaklee. hehehe..

my all time favourite vitamin E, only this brand . hehe dah cukup..

kalau rasa nak lagi gebu, bagi yang ada masalah kulit berjerawat semua tuu..haaa this set very- very sesuai.. tahan sehingga 4 bulan dan lebih..hehe..save gila. nak special price, boleh wassapp yaya 017 9313997 cepat- cepat.. yaya akan bagi jadual dan follow up perkembangan anda. jangan risau..

kalau tak percaya boleh bandingkan kulit yaya dahulu dan sekarang. 


ini kali pertama yaya upload and share dengan blog my skin sebelum makan supplemen. heheh gelap ! kusam ! parut jerawat ! jerawat ! jeragat ! dan kering. sedih sangat - sangat time ni..tapi yaya tak putus asa, sanggup habis kan duit untuk dapatkan kulit yang lebih sihat dan cantik. 

ini beberapa bulan lepas makan. masih ada jerawat lagi. tapi dah kurang laaa parut2 semua..ni semua jasa ESP dan  VITAMIN E DAN VITAMIN C ! sebab yaya tak beli sekaligus, sebab time study mane mampu maaa..huhuhu


okay pergi kelas pun dah tak make up hehhehe..so tak buang masa sangat dahh. kulit pun tak kusam sangat. alhamdulillah berkat sabarrrr !

ini setelah beberapa bulan yaya makan supplemen shaklee. hehe alhamdulillah...no make up pun masih okay.


ini yang paling latest, make up sikit la sebab nak pergi raptai konvokesyen kann..hehe tak nak la terlalu yakin.

apa yang best bila kita dah jumpe supplemen yang sesuai dengan badan kita ialah
- kulit lembap
-make up pun senang. smooth je. makin glow
- kulit sihat dan tak mudah naik jerawat.

apa yang penting korang kena amalkan ESP sekali ! sebab ESP paling hot selling dan paling membantu memperbaiki tisu - tisu kulit kita yang baru, memang superb. sebab kulit kita ni dah terdedah dengan pelbagai ancaman. hehehe..


inilah ESP yang sedap tuu..boleh buat macam- macam resepi tawwww..hehe kalau nak tau nanti yaya update yee.  ESP ni best. siapa nak kawen or tunang cepat- cepatlah PM yaya..rugi la korang..yaya kasi harga paling terbaik !

ini antara testimoni customer lain.


PM yaya disini ye

KLIK SINI . WASSAPP / SMS - 017 931 3997


No comments:

Post a Comment