Tuesday, June 4, 2013

VARIASI Gabungan ESP SHAKLEE yang terbaik dan jimat !

Assalamualaikum semuaa !

Alhamdulillah, akhirnyaa sempat juga yaya siapkan template- template set jimat shaklee ini. hhehe disebabkan saya fikir tak semua mampu nak beli satu set sekaligus, so apa kata try this set dulu, gabungan set ini pun mampu tahan sehingga 3-4 bulan ye, so jimattt. 

Katakanlah satu set RM 300, kalau tahan sehingga 4 bulan, means sebulan RM 75 sahaja ye akak - akak..jadi jangan lepaskan peluang ni. sebab yaya akan pastikan korang dapat harga terbaik sahaja . dapat guide percuma lagi, jadual pemakanan pun percuma bila membeli dengan yaya serta tips - tips lain .



HOT SELLING SET !

GABUNGAN ESP + VITA E COMPLEX !

Gabungan ini merupakan gabungan yang paling laris dalam customer saya. Sebab jimat dan tahan sehingga 4 bulan tauu ! memang terbaik. ESP dan vitamin E membantu menaikkan seri muka dan kulit akan cantik TANPA MAKE UP !

Try it worth !

PM ME FOR THE BEST PRICE !




HOT SELLING SET !

GABUNGAN ESP DAN GLA COMPLEX

Ini set paling basic pada yang ikhtiar untuk hamil . memang terbaik, tetapi jika anda mempunyai bajet lebih yaya sarankan ambil full set, inysallah 70% PELUANG UNTUK ANDA HAMIL 



HOT SELLING SET !

Gabungan ESP + ALFAFA COMPLEX

Bukan sahaja untuk MILK BOOSTER, tetapi menganjalkan payudara anda kembali selepas bersalin, pengambilan yang berterusan akan membuatkan anak anda kenyang sentiasa , suami pun sayanggg 

PM YAYA UNTUK BEST PRICE !





HOT SELLING SET !

GABUNGAN ESP + LECITTHIN

Oh maiii bentuk badan lepas bersalin? lari track dah..heheheh..jangan risau..jika anda menyusukan bayi pasti akan turunkan berat badan. tapi nak kasi booster turun anda wajib baca ini

Kebaikan Lecithin Shaklee yang best ini salah satunya adalah sebagai pemecah lemak dan ianya sesuai untuk ibu menyusu. Amaran kepada ibu menyusu jangan sembarangan makan produk kuruskan badan, nanti ibu tak kurus, anak yang kurus dan kadang-kadang kita tak tahu pun kesan sampingan produk pelansingan di pasaran untuk jangka masa panjang.

Lecithin bagus untuk ibu menyusu yang mahu kurus, slim, ramping dan langsing.

PM SAYA UNTUK HARGA TERBAIK !





GABUNGAN ESP + OMEGA GUARD

Gabungan ini bukan sahaja mampu mengurangkan risiko keguguran, malah mengurangkan risiko bayi pra matang, di samping meningkatkan perkembangan otak baby sejak dalam perut ibu lagi. Insyallah perkembangan anak akan normal dan jarang dijangkiti penyakit jika mengamalkan set ini.




GABUNGAN ESP + ZINC COMPLEX

Gabungan ini sememangnyaa sesuai untuk ibu ibu yang rambutnyaa gugur selepas bersalin serta mempercepatkan luka bersalin / pembedahan.





GABUNGAN ESP + OSTEMATRIX 

Memang terbaik kepada ibu - ibu yang sedang hamil, sudah bersalin, berpantang, menyusu kan bayi sebab ESP dan OSTE membekalkan keperluan kalsium yang berkali kali ganda dari susu biasa. Hmm memang terbaik untuk kurangkan peratus anak anda kena jaundis . ! Fikir ape lagi. tulang kita kne jaga.. heheh

PM ME FOR THE BEST PRICE !
PASTI TAK MENYESAL !






GABUNGAN ESP + PERFOMANCE DRINK

Gabungan ini selalunyaa customer akan order meal shakes sekali, tapi kalau dua ini sahaja pun dah mencukup kerana dah cukup untuk memberikan tenaga dan mengenyangkan perut sepanjang masa. Insyallah puasa takkan gastrik dan kepenatan .

PM UNTUK HARGA PALING TERBAIK !



Inginkan khidmat nasihat percuma dan mengetahui cadangan set shaklee / beli secara satu- satu pun boleh mengikut bajet dan keperluan yang sesuai untuk masalah anda? Jom hubungi yaya segera harga jimat dan konsultansi percuma tauuu =)

SMS / WASSAPP- 017 931 3997
VIBER / WE CHAT / LINE - 017 931 3997
EMAIL - babygorjes@gmail.com
 MY ID SHAKLEE- 962559

1 comment: